fredag 26 mars

Hej. då va det  fredag, !!! najs, det blir mys med tjejerna ikväll. Men innan dess så måste jag va här i  skolan,. Vi har matte nu på morgonen sen har vi foto, hoppas vi inte får läxa i foto nu,. Jag ska på sån vatten spinning på onsdag!, det kommer att bli kul, Nu börjar det komma folk med, skönt eller aah lite iaf, jag tog fel dator så nu måste jag stå upp för jag hatar de äcklig stolarna ! men snart kommer väl Carlone och Stina så jag har sällskap :) Jag tycket att torsdagen gick väldigt snabbt, och jag tycket  den va kul, ganska illa haha. Den ända riktiga pluggis dagen, som jag alltid hatat!,

Nu känns det som om att våren är här, fy vad skönt det är och cykla, ! Tänk sen när sommaren kommer, det är väl bara 11 veckor eller ngt kvar till sommarlovet! sjukt,. Men en vecka till påsklovet börjar!

Tänk sen när vi kommer tillbaka från sommarlovet då är treorna borta!,. Inte bra, jag tycker de är synd ! Vem ska vi små ettor nu mobba så?? tvåorna ? ne jag känner inte dom,. Men får väl ta och mobba ettorna lite sen då, Es10 det låter så fult, man ska hå Es09 ! Men iaf, nu ska jag kolla facebook med.

Ha En Bra Fedag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0