Då va man i skolan igen,

jaha då sitter man i studiehallen..
Vi ska ha matteprov idag och jag kommer klara de , jag känner de på mig, :D
Nu på morgonen har  vi estetisk verksamhet vilket är ganska kul, speciellt de kollaget jag håller på med.
Japp, cyklade imorse som vanligt, men idag va det väldigt skönt, det är ett bra  sätt att vakna till på.
För annars hade jag varit helt död.
jag var uppe tre min efter klockan ringde idag! det är skickligt,!
Kollade på stripsearch som vanligt, men de va sista idag,. så tråkigt, vad ska man nu kolla på,.
Just nu vill jag bara hem och slänga mig i sängen lägga datorn i famnen och ha kaffe i handen!!
Rimmade lite ju, ;) men har livit bra på de sen caroline och jag skrev våran rapp sång, ;)
haha, ska hitta texten till den, tror jag har  den i skåpet så ska jag skriva ut den här !
Japp men nu ska jag plugga lite smått, skriver sen igen när jag kommer hem.
Så jäkla skönt att ha internet på min egna dator nu, :D
Juste!! jag måste bara berätta en sak! jag ska få fota mitt gamla fotbollslag som jag har tränat nu i två år!
Det kommer bli kul, :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0