En kväll med Stina och Caroline, :)


Stina och caroline söta som alltid,

Jag och stina, !!                                    kameran, !

yesyes, orkar inte ladda upp fler det tar sån tid haha, :) kameran är med för vi satt me dom
ofta, det va en väldigt kul kväll, vi tittade på familjen Addams, det va ju hur länge sen som hellst
man såg den filmen, ! haha den va faktiskt bättre nu för den va inte lika läskig, ;)
Igår så snackadee vi en massa med, och åååt en massa! sen blev de en massa bilder,
men inga normala utan alla gjorde fula miner hela tiden, haha ganska kul att sitta och titta igenom dom,!
Men jag lovade att inte lägga ut några elaka bilder, så de har jag inte gjort!
Jag fick en knapp med, ! the bullshitters knappen, !! Skiit snygg tack !, :D
Stina hade gjort hur många som hellst, min fvorit va blommorna, den va jätte fin, :)
Imon så är det skola igen,. ! :( vill inte dit, vi har bara pilottid! så tråkigt,.
Men jag stannar kvar ch äter med Caroline och Stina, :) Ja ellen har väl kommit tbx så med,
från London. ja juste Caroline om du läser detta! glöm inte ID pappret, jag skulle behöva de, jag vet
inteart mitt är, ! tack!!, :D

Yes men idag blir det fotboll och fotograferingen, ! Hoppas ungarna kan stå stilla,! :)
Jag slipper vara med ! för jag står bakom kameran!!, :D

Men ha det bra nu allihopa, ! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej, ska försöka komma ihåg pappret! Ska stoppa ner det nu istället :)

2010-03-21 @ 11:45:41
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0