Back in school!!

jaha då va man åter igen i skolan, !
det va några som gnällde på min stavning igår, ! så ska försöka bättra mig, ;) Idag så hade vi sovmorgon men va på ungdomsmottagningen vid halv elva, sen träffade jag sathina vid apoteket, sen blev det skolan och träffa Johanna, :) haha, nu på morgonen såp tittade jag på Mtv , då kom låten Fallen leaves med Billy Talent, ! har inte hört den sen sjuan / åttan xD sån stress musik man lyssnade på då igentligen!
men nu så har vi håltimme, och ska snart ha NK sen Svenska. Matten va inställd idag,. Men hade ändå inte kunnat gå så det va väl lika bra, :) Idag så ska jag hem direkt efter skolan och så ska Linus och jag va hemma, det kommer bli kul, ska se vad vi kan hitta på, kanske bada eller ngt. :D

     haha en bild tagen när jag precis skulle sticka, usch ja, men fy vad trött jag är idag, ska ta och dricka kaffe eller något så jag piggnar till! :)

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0