Äntligen fredag!

Jaha då va man i skolan igen då, men idag så orkarde jag inte göra mig iordning,.
har mjukisbyxor och håret i en knut! :)
Idag så har jag bara matte och mentorstid,.. Onödigt,.
Usch jag mår inte alls bra  idag,. vet inte va det är med mig. :(
Jag sticker nog hem direkt när mentorstiden är slut, jag jag kommer ändå inte kunna äta här,.
Kasst!!! jag vill bli frisk!
Från och med nu så får jag simma, (tänkte på tatueringen) det  ska ju gå två veckor efter! drygt,.
Men jag orkade inte vänta, jag va ju i simhallen i  onsdags, Inte bra,.
Men nu sitter jag  vi skolans dator, så jag vet inte om jag  har några bilder.
ska kolla det nu, :)
 Japp jag hade bild på Alf,! så sööt, :)
Yes men nu ska jag börja skriva min svenska redovisning (a).
Så hade det bra!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ring mig om du är här :p

2010-03-20 @ 11:58:19
URL: http://caroliiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna,

Yes, :)

2010-03-20 @ 13:23:55
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0