Torsdag, 24 Juni- ojojoj va jag har bränt mig, :o

hejhej,

Ska snart sova nu, men vet inte hur me tanke på att jag har bränt mig lite.. Magen, ryggen och ansiktet haha. Inte så farligt men de känns kan jag säga ! Fick mitt straff nyss för att jag förlorade vadet Philip och jag hade om fotbollsadagens väder haha. Men men det gick bra, straffet va inte allt för elakt. Jo jag har läst lite bloggar, och shiiit va alla skriver personliga saker.. Jag menar vill man verkligen att alla ska veta allt om en,. jag menar inte för att alla läser ens blogg men läser en så kommer ju den personen berätta de vidare.. Men alla väljer ju själva va de lägger ut..

saaaknaaar !!


ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0