Torsdag, 24 Juni- Häärlig dag de varit

Hejsan,

Idag så sov jag till halv nio, och va på gymmet tio. Körde bara kondition. Sen kom jag hem duschade och sen blev de bikini och uut i solen, så underbart! Efter några timmar i solen så blev de duschen igen haha och sen fick man ju börja klä på sig, för jag skulle träffa Caroline och Stina, vi har inte träffats sen skolavslutningen !!! Inte bra.. Men vi satt och pratade en massa bara, har ju hänt en del sen senast så. Yes, men nu är jag hemma, och är så sjukt trött. Skulle kunna sova nu redan, haha detta låter inte bra.

Imon så är det ju midsommar, jag tycker inte de är så viktigt iofs men vi får se vad som händer!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0