Torsdad, 17 Juni- Äntligen är fotbollskolan slut!

Hejsan!

Idag så hade vi avslutning på fotbollskolan! Det va helt okej, jag hade bestämt mig för att inte vara med på vattenkriget, och satt och snackade me de andra ledarna, men så började de snacka om hallarna så aah det lev vattenkrig för mig, just då tyckte jag de verkade roligare. jag menar hallarna.. visst de andra ledarna är ju lite yngre, men jag är inte äldst.. Men direkt när jag kom ut så blev jag bombad jag vatten, ! Marcus och Linus var värst! Jag hade ju ingen vattenflaska så jag kunde inte ge tbx! Orättvist! Men så är de.. Men iaf efter de så va det föräldrar match, vi vann tror ja. jag gick efter halva och hämtade mina kläder så har faktiskt inte aning. Men sen va det avslutning alla fick sina grejer vi fick våra pengar och så. Ganska skönt att allt är över nu, men känns ändå lite tomt, jag menar de har varit en massa som har hänt nu i fyra dagar och imon är ju alla borta, jag sa vara hemma själv till och med, Kul!! Marcus och fole har mobbat mig hela dagen idag, dom har kallat mig tjockis haha, så varje gång jag åt så började dom ! Jäkla barn, eller aah barn och barn, de va ju ledare.. ååh jag har bränt mig på halsen med, och har ett myggbett på foten, så jäkla irriterande !

Jag vill ha nya fotbollskor, på tal om fotboll nu då ja..



Men iaf, idag efter allt var slut så cyklade jag hem och lämnade Linus och stack ner till gymmet, mes tränade lite sen blev det hem och så kom Kenny. han lyfte upp mig och kastade mig upp i luften !!!! flera gånger, och jag hade mammas spikmatte tofflor, och så bara släppte han ner mig så jag lanadade på fötterna ! fatta va ont de gjorde haha! Bröder..

Ikväll blir det att sova, ! funderar på att ta och gå till gymmet tidigt imon så jag har de klart!,

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0