Tisdag, 22 Juni- jahapp vad har man gjort idag igentligen haha, :)

Hejsan,

Idag så har jag cyklat ganska mycket, men igentligen inte tillräckligt mkt, men imon blir det gymmet. Idag så har jag ätit så sjukt god mat, de va kött som va så äckligt gott, med potatis gratäng. Sen så blev det pannkakor! guuud va tjockt, men ääh! Imon så blir det massa fotboll med,. Vi ska ha avslutning, sen efter de ska vi i till brunnsvallen och se mjällby spela mot kalmar. Ska bli kul.

bildbrist, så de blev lite gamla bilder! haha såg så tomt ut utan bilder :)



Jag vet att jag inte skriver på mycket nu på lovet, men sitter inte vid dtorn lika mycket, jag menar i skolan så är man ju nästan vid en dator hela tiden.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0