Tisdag, 15 Juni- Denna veckan går ju så sakta!

Hej, !

Sitter i sängen och skriver lite, fryser som en gris! har ändå raggsockar på ! Jag förstår inte varför jag fryser hela tiden, faktiskt ganska jobbigt. Men de går i släkten! haha, udda jag vet.
Jag vill ha sommar så slår till med en sommarbild!!



Idag på fotbollen så hade vi fotografering, den gick väl sådär ni skulle hört fotografen jag skulle dra et skämt vilket inte va så lyckat. Alla vi ledare satt på knä längst upp på läktarn så säger fotografen; oooh titta nu killar, tjejer på knän det är ju de bästa som finns. Jag menar de va ju barn där, ingen skrattade utan alla bara vände sig om och kollae på varandra, jag trode först att jag hörde fel, han va ju typ 50 år om inte äldre haha ! Men aja vi fick stå där ett tag, gjorde skit ont i knäna, men sen efter de så fick vi ta idol foton som de kallas. Juste, vi var med på fotbollsworkouten, de va så grymt tråkigt! Så ja stack bort och hjälpte till att träna 00 orna, vilket är de värsta laget på hela fotbollskolan. och min lillebror är med där,... Orkade inte va där allt för länge så jag stack bort till mitt lag och startade en match mot f 10, den vann vi. Men mitt i så började de att regna, så vi fick gå in i omklädningsrummet. Där en av våra ungar fick ett utbrott igen och slog sönder en dörr. Men de är väl de lugnast han har gjort. jag menar han har slagit två ungar, han sparkade mig i ryggen idag?! jäävla unge ! Han är typ en meter lång med, så man ser han inte, helt plötsligt så är han bara borta sen nästa sekund så står han och slår någon..  Japp men mer n så har det inte hänt på fotbollen tror jag.

Ikväll så blir det nog att vila/sova så jag orkar me ungarna imon, detta gör verkligen så att man aldrig vill skaffa barn jag lovar! vilket liv, fast inte så att man kanske ska ha ett helt fotbollslag, men ändå haha. Ungar är så äckligt jobbiga.

Imon blir det fotbollskolan, träning, sen ledarmöte! Ännu en heldag på jernvallen! yeeey.......
Vill bara att denna veckan ska ta slut! Undra om Stina och Caroline har de bättre än mig, de fick sommarjobb. Men inte jag för jag är för ung!!! typ två månader eller något,..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0