Tisdag, 1 Juni - Skola.

hejsan!

Hade igentligen sovmorgon idag men hade lite saker att fixa innan skolan, men det gick snabbare än vad jag trodde det skulle göra, härligt! Nu så väntar jag på att Caroline och Stian ska komma, har lite att berätta. Har innte träffat dom sen i lördags..
Tänk att klockan bara är nio. jag börjar om en timme typ,. så jäkla drygt! jag bad Joel komma tidigare, men han sov,. Men ska se va han säger, jag lämnade mobilen i skåpet. på tal om mobiler har ni sett den nya experia. . Sjukt snygg.

Idag, blir det matteprov, sen så ska jag hem, och byta om för ikv blir det utbildning med Ida. Det är en fotbollsgrej bara, va på den förra året med, inför fotbollskolan.

Ne borde ta och plugga nu, har ju prv om lite mindre än en timme, ! Sen om man klarar det är man klar med matte B !

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0