Söndag, 27 Juni- Jobbig dag haha.

hejsan!

Jag skrev ett inlägg igår men de försvann, så grymt irriterande,. Men iaf, idag så har jag inte alls varit pigg, inte konstugt igentligen, men nu mer de inget mer drickande på ett tag framöver. Inte om jag kan hålla vadet, Tim och jag slog i vad om vem som som kunde va utan alcohol längst. Vilket är jag för jag dricker inte så mycket. Snart är det ju tosia så det kommer bli jobbigt för han. Mig med kanske men aah vill inte tänka så. Idag så blev de gymmet på morgonen, sen solen. Sen fotboll med linus på jermvallen, efter de så blev d hem och duscha, han fick mig att stå i målet i över en timme, jag va helt död sen.. Men efter de så va det ju fotboll, tyskland vann mot england så härligt, tycker jag för england spelar ganska fult. De ligger ju bara i gräset!!! Jäkla piss. Rooney va riktigt dålig idag..

Bilder från plan idag, Var ju och spelade med Linus. Han vet att jag är ganska trött på fotboll men hinner inte va med han så mycket nästa vecka för han är ju på fritis och allt de hela dagarna.. så han fick välja och de blev fotboll såklart..







Yes, och nee jag hade inte dom skorna när jag spelade jag hade mina fotbollskor!! :)

japp, men de va min dag, !

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0