Söndag, 20 Juni- Vilken aktiv morgon/förmiddag.

Hejsan!

Idag så gick jag upp vid åtta redan!  Jobbigt, me jag va på gymmet vid tio typ, sen efter de va de hem och duscha sen kom Kenny en stund. Då bestämde jag mig för att cykla till skärsjön, och Linus ville ju självklart hänga med. Så vi cyklade dit och jag sa att jag visste bästa vägen att cykla dit, så vi hamnade mitt ute i skogen,. så vi fick cykla tillbaka och så visade Linus den riktiga vägen.. Ganska illa med tanke på att han är tio.


En av bilderna jag tog men fel inställning, tycker jag,. hatar att fota manuellt! Men snart kan jag de med, haha. Lite efter jag vet, men jag fattar inte vrfaör man ska göra de små svårt att fota genom att fota så. kan lika görna ha P men det får vi inte.. Så nu har jag gnällt klart!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0