Söndag, 18 Juni- Ingen mer fotboll för idag!

hejsan!

Var på jernvallen kvart i åtta idag med Ida! KVART I ÅTTA!! jag va helt död så smet hem tidigare. Sov, städade sen va det att cykla ner dit igen! Så fick vi våra kläder och fixade ungarnas, och sen skyltarna och bollarna, vattenflaskor osv.. Efter de blev det gymmet, vilken mes träning det blev idag haha. Efter de va det hem och då fick jag veta att min lillebor och hans kompis hade försvunnit så vi va och letade, sen duchen. Ja jo Linus kom hem sen och fattade inte varför alla reagerade som de gjorde haha. Lille Linus.. Men iaf sen blev det pannkakor med grädde och blåbär! Så gott!!!

Imon blir det fotbollskola, jag, Ida, Marcus och Daniel har 99;orna. Åtta ungar fyra ledare! Lyckat! Jag gnäller inte iaf, då blir det ju mycket lugnare än förra året.

Japp men har ingen bild idag,! :(

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0