onsdag, 30 Juni- GladGladGlad är jag!

hejsan!

Nu så skriver jag igen, är på lite bättre humör nu bara. Har dock ingenting att göra.. Men ganska skönt ändå att bara ta det lugnt ikväll, imon så ska jag träna lite på morgonen har jag bestämt. Sen hoppas jag på fint väder så jag kan sola lite med. Vi får se hur det blir imon. Redan torsdag imon ju! Veckan går ju ändå ganska snabbt, eller aah inte denna dagen men ändå. Snart fredag vilket betyder diggiloo, men vet inte ens om jag är så sugen på att gå om jag ska vara ärlig. Men kommer säkert att bli kul när man väl är där.

just de! idag så stack Ida och skulle hjälpa en annan tjej, så jag blev själv me rbk gänget, bara killar där, men iaf, så sa ingen ngt, så helt plötsligt säger en utav killarna; Oj va stora fötter du har! och alla vi börjar ju skratta som grisar så jäkla fult va de! hallå tajming, jag sa; eeh jaha okej jag har storlek 37?! och fortsatte skratta ! Då sa en annan ; vilken jäkla raggningsreplik har den någonsin funkat eller? .. Vilka killar igentligen haha. De blev så jäkla fel, men han sa sen att han tyckte jag hade så sjukt små fötter :/ så han va bara tvungen att lägga in en kommentar! Fyfan va taskigt, kan ni inte sluta mobba mig för att jag har små fötter eller hahahah! jag är nöjd iaf med strl 37! :D

Så underbart fin är denna text!

To the world you may be one person,
but to one person you may be the world.


- Bill Wilson -

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0