Onsdag, 30 Juni- Vilken dag..,

Hej!

Jobbat idag har plockat fram över 3000 stolar till diggiloo, jag skämtar inte de va över 3000 st! Vill aldrig mer se en stol! jag åt vid sju, sen fick vi ingen mat förens två!! TVÅ! mat och mat jag åt två frallor, men ändå. Ida och jag jobbade tsm med att mäta avståndet mellan alla stolar sen efter vi hade ställt upp dom, och så kommer hon som skulle se till så at allt blev gjort och så och gnäller om att de går fö sakta jag menar JOBBA lite själv då! Hon gick och åt hela tiden medans vi inte fick ngt jag trodde jag skulle dö.. Fyfaan vilken dag! Ni skulle sett de andra från KSK de jobbade ingenting, de satt bara i tältet, så de va och klagade, de sa dock att de va två duktiga tjejer från ksk som jobbade på hårt, vilket självklart då va jag och ida :D

Nu så sitter jag i sängen och skriver är lite smått irriterad, jo juste mitt andra inlägg om att allt va bra, jo kul de har vänt tror ja.. tog inte så lång tid innan de börjar gå åt de negativa hållet.. Trött man blir.. Vill åka utomlands nu och inte om några veckor.. Bara komma bort från kallinge..

Ikväll så ska jag inte göra mycket, är ju så äckligt trött.. Blir duschen snart och sen soffan! Orkar och vill inget annat.

oj lite kinkig nu haha, inte bra! men hade ni me varit efter denna dagen jag lovar, .

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0