Onsdag, 23 Juni- Så trött nu haha men varit en ganska bra dag.

Hejsan!

Idag så blev det gymmet vid tio. Sen så solade jag heela dagen, så härligt. brände mig på magen.. Helt svart nu haha. Ser ganska kul ut. Men aja, sen va det fotboll på kvällen, avslutning med de sminsta barnen. Sen blev det fotboll i ronneby, mjällby spelade mot kalmar, Mjällby van 4-0 !!! :D Sen i halvlek så skulle barnen ut på planen, då skulle en ledare hänga med, gissa vem de blev i vårt lag, JAG!!!! haha, de va sjukt jobbit, men ääh kul va de iaf.



Imon blir det att sola om de är sol, ska försöka sticka till gymmet me och köra lite kondition. Sen så ska jag träffa Caroline och Stina första gången sen sommarlovet började! åååh har så mycket att berätta haha.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0