Måndag, 7 Juni - Är i skolan men har inga lektioner.

hejsan!

Sitter i skolan, har haft betygssnack, gick så jäkla dåligt! ska snart få mitt betyg i nk snart med, och har städat igenom mitt skåp med, ! härligt, shiiit va mkt papper man hade. Sen efter skolan ska jag och joel möta upp lille jakob :) Sen får vi se vad vi hittar på. Ikväll blir det väl gymmet. och sen ska jag sova. Och fundera på om jag ska till skolan imon eller stanna hemma. för vet ni! Stefan ska köra ut oss i skogen och sen ska vi få gå tillbaka! det är ju helt normalt... Det är 6 kilometer. Dagen kallar dom klassdag,.


 va på möte igår, fick veta att jag ska ha 99:orna och en 97:a. Tillsammans med Ida, Marcus och Daniel. Vi ör fyra ledare på åtta barn,. Illa haha, kommer blir en bra vecka, haha.

Ne men ha det bra nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0