Måndag, 28 Juni- hmm..

hejsan!

Har tänkt lite, jag menar tänk alla kommentarer man får ta hela tiden.. Tycker de har blivit lite mycket på senaste tiden jag menar tror alla att dom bara kan säga va de vill utan att jag ska ta åt mig? jag frågade en gång faktiskt, svaret va ju de värsta, amen vadå va inte så känslig. Jo men okej, kanske lite sant, efter just några kommentarer men när man får höra samma saker hela tiden så börjar man till slut ta åt sig. Det är ju inte allt för udda tycker inte jag iaf. Men de är rätt man ska inte ta åt sig, man vet ju att de inte är sant, men har man en dålig dag så... Jag försöker vända de oftast men de är inte alltid de lättaste. tror de är många som håller med mig om detta.. Eller kanske inte va vet jag. Jag tar mest åt mig av de dom i familjen säger eller mina vänner, men kanske de som är värst. Mina vänner lägger aldrig elaka kommentarer dock, inte de allra närmsta. Nu låter ju min familj elak, vilket dom äbsolut inte är men vi lägger ofta kommentarer allihopa, vissa värre än andra, man tänker sig oftast nog inte för..

Bilden, har fortfarande pyjams på mig där sorry haha. tagen, 08:00 på morgonen så fråga mig inte vrf  jag fotade så tidigt kul grej tror jag nog.. Men jag har en sjukt fin pyjamas haha, ska ta och lägga upp bild på den ngn gång! Inget smink heller vilken dunder bild asså, ! .....



Men sen de positiva, jag tänkte idag på hur lugnt de har varit på senaste tiden, allt bara rullar på om ni förstår vad jag menar. Det känns så grymt skönt. Inget bråk eller så. Det känns för bra för att vara sant, bara väntar på att något ska hända, nåot dåligt, jag menar så här lugnt brukar de inte vara. Men ska ta vara på det så länge det varar!

Yes nu till de här me kärlek, som är bland de svåraste som finns. Eller det är vad jag tycker. jag lyckas ju alltid träffa de bästa! ironin bara lyser fram i den meningen haha. Men nu så kanske, vi får se vad som händer. Är bara så rädd för att bli sårad än en gång, vilket kan göra att man backar lite. Inte bra att tänka så men de är nästan en självklarhet, alltså att jag gör. För de va inte lätt senaste gången, men då va då och nu är nu! Har ju kommit över de, de är ju inte de men man glömmer ju aldrig hur ont de gjorde just då. Men som sagt man lär sig av sina mistag. !

ojduu, vilket inlägg,.  jag sa ju att jag va lite emot persoliga inlägg och så, men här har ni haha, får se hur länge de ligger ute här bara. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0