Måndag, 28 Juni- Blev inte så mycket solande idag..

hejsan!

Idag så var jag på gymmet halv tio och körde sprang lite, de blev bara kondition idag. Efter de så blev det duchen och ner på stan. Hittade bara ett linne som jag kommer lägga upp bild på sen nagellack med, behövde ett nyss rosa haha va tjejigt då.. men de blev lite för rosa men äh funkar väl. Sen så blev de solen en timme bara för sen skulle jag hämta Linus, när vi kom hem så blev de bikini igen för då skulle vi bada, jag badade faktiskt !! Fastän de bara va 20 grader i poolen haha sviiin kallt nästan så man började gråta haha. Men efter de så blev det duschen igen och så pratade jag lite med min lillebror om lite grejer, mycket intressant. Han har djupa tankar den pojken. Tim var här igår ochhämtade lite grejer, han har fått en lägenhet nu. Han satte sig och snackade lite,. men de va mer att han berättade va han hade gjort den senaste tiden. Sen frågade han bara: Hur går det me killarna nu då? Jadu han tror man kommer säga ngt eller asså jag fattar inte.. Jag ryckte bara på axlarna och sa ääh. Sen sa han ngt och gick. Men aja..

Bilderna här, så tråkigt att va i rby och titta på kläder,. finns ju ingeting :(



Imon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, samtidigt som jag vill hitta på ngt så vill jag bara ligga i solen haha. solen gör mig ganska osocial känner jag nu,. Inte bra, :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0