Måndag, 21 Juni- jag har sån huvudvärk..

hejsan!

Idag så är jag så grymt trött, det va ganska mycket jag skulle göra men fick så ont i huvet.. Men klarade att gå bort till fotbollen iaf haha. De va sista träningen för P10 nu. Imon är sista för knattarna och på onsdag är sista för smålirna, på onsdag ska vi iväg med, med våra tioåringar, :) Har varit på gymmet med. Men de vid tio imorse..
Skulle berätta att jag fått en ny kompis ! haha lille philip, han verkar va snäll, haha, :) asså aah sammanfatta min dag blir ju inte så svårt, fotboll, ny kompis. aah men jag klagar inte haha. Imon så är det avslutning för knattarna.. Kul. Jo juste jag och Ida ska jobba på diggiloo med, va bara tvungen att berätta de haha, :)

Ville ut och fota idag, men de regnade ju!! :(



hmm... jag vill ha pannkakor, ska gå och tjata lite på mamma nu!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0