Måndag, 14 Juni- hela dagen har varit skit !

hejsan!

Idag så va jag uppe tidigt, och så fixade Linus och jag allt, sen gick vi till jernvallen vi va där halv nio. Sen så fick vi våra lag, och jag har aldrig träffat så respektlösa ungar i hela mitt liv! Va det värsta jag varit me om, och jag ska dit imon igen.. Vill verkligen inte de. Men som tur väl e så är det bara i fyra dagar. Jag har bränt mig med, är elt röd i hela ansiktet. Men ska inte gnälla mer nu, har en massa mer att gnälla om!



Men iaf, nu så ska jag bara ta det lugnt, har lust att hämta glass, men orkar inte träna så det blir inget me de. Vill ha godis !! Innan när vi åt så fick min lillebror äta pannkakor med grädde, och jag fick tonfisksallad, ! Fast de va sjukt gott, men de går ju inte ens att jämföra. Oj nu blev det gnäll igen..

Ikväll blir det att sova, ! jag orkar inte göra så mycket mer, men imon ska jag försöka gå till gymmet efter Fbskolan. Men man rör på sig redan så mycket där så jag vet inte. Jaja vi får se hur det blir.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0