Lördag, 5 Juni - Precis kommit hem från nättraby.

Hejsan!

Har inte skrivit så mycket på senaste, men ni har nog inte missat allt för mycket. Jag kom nyss hem från nättraby har varit och spelat fotboll med mitt lag där. Vi vann mot Rbk men förlorade mot kaif. Men aja Rbk va de vi ville  vinna mot för dom är sååå jäkla kaxiga! Barnen kunde inte ens tacka efter, illa,. Men nu så sitter jag i sängen och halsover, har ingen lust att göra något faktiskt. Har bara velat komma hem ända sen vi åkte klockan tio imorse.. Dessa fotbollsdagar är inte speciellt bra.

Igår så var jag och Caroline, Stina och Lisette och åt glass. Då fick jag veta att Stina skulle spela på kvällen, så jag och Caroline åkte dit och kollade, hon va jätte duktig. Men innan hon spelade så skulle de små barnen spela, det blev att ta en huvudvärkstablett direkt när man kom hem..

Stina är hon längst till höger! :)



Juste, jag kanske redan skrev att vi va iväg och spelade wii med de äldre. Jag har bilder därifrån men vet inte om jag får lägga upp dom här, men jag kan visa en iaf på Stina och Caroline. Vi jobbade på hårt i tre timmar! jäkla vilken träning haha, tjänade fem hundra med ! De bästa me allt va väl ... Fikat haha, :) Det va kul att se när de äldre skulle spela. Jag är ju så grymt dålig på att förklara, men allt gick bra! Ingen av oss visste hur vi man spelade,. jag hade spelat en gång innan för lääänge sen, och de andra två hade aldrig spelat.. Inget som märktes kan jag säga ! :D

Men nahe, gick inte att ladda upp bild,. dåligt!

Men ska ut nnu!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0