Lördag, 5 Juni - Jag har lite tråkigt.

hejsan!

Gjorde ett test nyss på veckorevyns sida, har man inget liv så varför inte haha. Resultatet var däremot inte som jag ville men aja.. är är resultatet.

Du är den generösa älskaren

Fördelar: Du är fantastisk på att tillfredsställa andras behov eftersom du alltid sätter din partners njutning först. Nackdelar: Risken är stor att du inte får njuta av sex eftersom du är för upptagen med din partners njutning. Om du inte visar vad du gillar och hur du vill ha det får dessutom aldrig din partner chansen att verkligen få tillfredsställa dig. Tänk på: Det är dags att sluta se sex som en enkelriktad gata. Dags att börja visa hur DU vill ha det.

 

Yes, Men nu något helt annat! fick ett sms nyss, det är tydligen möte imon, om fotbollskolan, så jag ska väl dit en stund. För jag kan igentligen inte ska på middag med tjejerna. Mysigt :) Jag måste hinna till gymmet med. Men tar det på kvällen.

 

Ne men nu blir det film och mys, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0