Lördag, 5 Juni - Jag är lite rastlös.

hejsan igen!

Jag vill göra något ikväll, men orkar verkligen inte. Skyller på barnen, från fotbollen. Juste, jag fick höra om ett rykte en kille startade om mig på kallingeskolan, haha tur att dom har så kul fantasi. Konstigt nog stör det mig inte så mycket, hade varit värre om de hade varit någon jag kände, som trodde något sånt om mig. Men iaf, folk snackar de har dom alltid gjort, och de kommer de alltid att göra. Man får väl helt enkelt leva me de.

Tänk alla som tar studenten nu, vad härligt, jag vill med ta studenten. Slippa skolan, börja jobba. Flytta bort från kallinge och så. Det är något jag verkligen längtar till. Jag vill inte bx till skolan efter lovet, orkar inte me stressen. Men efter lovet så har man föhoppningsvis ny energi. Vill att ett låångt sommarlov nu, enligt veckorevyn så kommer inte början av sommaren gå så bra för mig. Men det kommer bli bättre till slutet. Kul att läsa..  Men ska man tro på sånt.. Jag vet inte, de brukar stämma tror jag, jag menar horoskåp och sånt, men alla tolkar ju allt olika så aah..

Usch, när vi va på stan så kom denna lille saken till oss, han kom sjukt nära. Jag tycker verkligen inte om fåglar.. Ville bara visa bilden haha, kolla hans öga, eller hennes, ne det va en kille för han fattade inte att han skulle gå.



Ne men nu ska jag se vad sm händer här i huset, måste se med linus om det va ku att va "Bollis" som det nu heter på damlags matchen.

Ska till skolan på måndag för att hämta ett betyg sen hem igen, så grymt onödigt..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0