Lördag, 19 Juni- Vad ska man göra ikv..

hejsan, !

Kort inlägg här nu då ja.! Idag så har jag städat, sen kom Lisa med en massa kläder til mig :D!! Ikväll så skulle vi gå på bio men Linus och dom kom till final i nopeln så dom blev kvar där, Henke frågade om jag skulle bort till han kv, han och hans kompisar skule grilla, kan bli kul. Vi får se hur det blir. Har inte skrivit så mycket här nu för jag har varit inne på fb och allt med min iphone, och kan inte va inne på bloggen med den, och det tarsån tid att sätta igång datorn om man jämför haha. Men aja vi får se vadsom änder ikv, om jag ska iväg kanske jag skulle börja ta ochgöra mig iordning.. :)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0