Lördag, 12 Juni- Idag mår jag jääätte braaaaa.....

Hejsan,

Igår tog vår lille Henke, studenten! Vi var borta på student middag hos honom. Det blev en massa champange och cider, känns idag kan ja säga.. Men det va iaf mycket trevligt där. Synd att inte Kenny med kunde komma. Men ååh va jag är trött idag, vi va ju uppe vid jernvallen vid tio!! För Linus skulle spela match i hällaryd.. Pigg!! Vi öppnade den första champange flaskan vid tre redan,. Idag blir det att soova hela dagen för jag har match imon med mina, har samling 07.45 ... Slutar halv ett och ska tillbaka vid två för att då har vi möte. åååå vad jag älskar fotboll just nu.

Men tillbaka till student saken nu då, jag har en bild på vår fina student!



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0