Torsdag, 1 Juli- lååångt inlägg!

Hejsan, !

Idag så vaknade jag av att klockan ringde.. Gick upp och fixade allt innan jag gick bort till gymmet för att springa lite. Efter de så blev hem, duscha, sen bakade jag blåbärsmuffins! Dom va så grymt goda ni skulle bara veta! Men iaf efter de så blev det solen men bara i typ två timmar för sen hämtade jag Linus, så stack vi ner på jernvallen och sköt lite. Sen kom de en massa andra dit som alltid. Men träffade på Stina på vägen hem, blev lite snabb skvaller där då. haha alltid lika kul. Men Linus orkade inte vänta så fick fortsätta gå efter bara typ 5 min om ens de.. när vi kom hem så fick jag sån jobbig huvudvärk så det blev soffan och mtv! The city, gamla avsnitt.. Sen har jag sett tre avsnitt ghost whisperer idag, jag tycker de är skit bra, men är lite trött nu efter de tredje men aja.. de har inte ens slutat än! Sen kollade vi självklart på Jerry Springer, jag vet det är inte ens bra, ja blir trött av att titta på de.. Juste 16 and pregnant med på mtv såg jag, han pappan till barnet va ju helt väck, jag blev skit sur !

Bild från när vi trycker tröjor i skolan, ! ( oj jag har kennys tröja, :o hoppas han inte ser de haha, ) Ha hört att de finns ändå ganska många som längtar till skolan, men det gör verkligen inte jag. jag tycker det är så skönt att slippa plugga, och allt bråk! Alla krismöten haha. Men okej saknar nog folket lite ändå,. Men ska ta vara på lovet nu, tvåan kommer bli lång.. Men ser fram emot att börja dansa me Caroline, Stina och Adam. Vet inte vilka alla i gruppen är men dessa är ju ifrån min klassa, tur att man känner några iaf.

Erica, jesper och jag !



Imon blir de diggiloo ! Men innan dess ska jag springa lite och på vägen hem från gymmet blir det att köpa lite jordgubbar, ! tänk att de säljer de typ fem meter ifrån gymmet, va bra !

Jag har sån träningsvärk i armarna efter gårdagen.. Usch! och har jätte ont i nacken! Nu kommer gnällandet haha! Är faktiskt inte på gnäll humör, är glad idag/ikväll, har varit en bra dag idag, :) Men börjar jag kolla runt i rummet så blir jag inte så jätte glad, jag har lite kläder att vika haha, kommer inte kunna sova innan det är gjort, så ska göra de nu direkt! Ingen annan som får lite panik känsla utav att ha saker överallt på rummet, asså där de inte ska va, jag tycker inte om de alls.. Speciellt inte mina kläder,. Men tänker bara på sånt i mitt rum, :s udda jag vet..

Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0