Torsdag, 8 Juli- Jobbig dag haha.

hejsan!

idag så blev det att cykla en runda för jag orkade nte gå till gymmet. Cyklade ändå 7 kilometer, lite lamt men ääh bättre än inget iaf.. Men efter de blev det duschen, solen, duschen, stan och nu är jag här ! I soen så hade jag och min kära mor ett lååångt samtal om allt som händer runt omkring mig just nu, behövdes verkligen kände ja. Imon så kommer de en massa folk, jag är yngst, man blir ju inte förvånad. Men sen kommer lördagen, då ska jag ner till tosia med Stina och Caroline, de kommer nog bli kul. Men ag är van vid att springa runt och åka och så, och dom sa att dom inte gör det :o så vi får se hur det blir haha, jag får hitta lite folk att åka med sen på kvällen bara, för jag lär inte få upp dom i ngt, två mot en ju! :)

ne men nu ska jag se vad som händer i huset, jag hör alla men ser ingen ! inte så konstigt igentligen haha.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0