Torsdag, 22 Juli- Nu är allt nästan bestämt!

hejhej!

Nu så sitter jag på rummet och skriver, har en geting här med så ska skriva lite snabbt haha, vill inte va här med den. Men iaf nu kom vi fram till att vi ska till sthlm och sen till Finland, så åker vi utomlands till Jul ist. Idag så bli det iaf att åka till Philip, har packat ner alla kläder till helgen och så, ingen aning vad jag vill ha på mig ju så det ät svårt.. Men de kommer hit och hämtar mig ikv så blir jag kvar hos honom tills på lördag för då blir det att åka hem och packa om, för då åker vi ju på söndagen så.  Nu är getingen borta haha, :p skulle bara berätta det haha. Men iaf nu så ska jag snart ta och gå ut för det är så läskigt varmt inne..

Det blir östersjö på fredag nu ist för på lördag, vilket är bättre för jag hade inte kunnat hänga med annars ju, för då hade jag inte varit så pigg på söndagen när vi ska åka.

men ne nu ska ja ta en huvudvärks tablett och göra Linus sällskap i soffan, :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0