Torsdag, 15 Juli- Underbart med familj och släkt här, :)

hejhej!

Nu så kom jag precis in, har varit lite social med familjen och släkten, :) Är lite smått deppig över att Philip ska åka imon, sista dagen imon på kanske två veckor som vi ses, för jag ska ju utomlands med.. Det kommer bli så sjukt jobbigt. Men imon så kommer han och ska få träffa släkten, tycker lite synd om honom haha, men nee dom är helt underbara så det kommer att bli bra. Va och träffade Lisette och så har vi planert lite saker men har inte sagt något till Philip än, det är lite hemligt ;) Men kul kommer det bli! Det va så skönt att komma iväg och bara prata av sig. Först satt vi ute och pratade sen blev det fika och kaffe, så mysigt. Nu ska jag snart sova för man lär ju bli väckt tidigt pga alla barnen som finns i huset nu haha. så söta är dom, :)

Har haft lite små bråk med mamma på senaste tiden ä så sjukt skönt att prata och lösa allt de, jag mår så sjukt mycket bättre nu. Underbart! :D

Ne nu ska jag ut igen!

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0