Torsdag, 15 Juli-

hejsan allihopa!

Idag så vaknade jag tio i åtta utan att ens ha ställt klockan! Det va bara meningen att jag skulle träna idag tror jag, förjag hade igentligen inte tänkt det. Sen när jag gick upp så sov ju alla, så varför inte.. Men det va så jäkla mycket folk där, det va lite jobbigt men det gick väl bra ändå. Sen blev det duschen, och så dammsög jag rummet lite snabbt, duktig som man är.. haha juste, jag fick ett sms imorse som det stod så här i; Hej hana ska du skicka någon honghej hanna vad jnör ni do. hahaha lille Neo, vilken gullunge!, Det är Linus kompis, De sitter och skickar sms hela tiden, de stavar som kungar båda två! :)

Vill ut och fota igen, viljan finns men inte orken,..



åååh va jag är trött på min familj just nu ni skulle bara veta, jag behöver en lååååång paus från dom, men istället så kommer släkten idag, så är det. Kommer nog bli bra ska bara hitta energi någonstans.
Ne men ska inte vara så negativ nu,

Det positiva va att Philip va här igår, det blev som jag skrev i förra inlägget, inget badande, jag hade rätt ! som alltid då menar jag såklart haha. Men det kommer det nog att bli någon gång, men igår va det ju kallt, riktigt kallt,  haha. Brunnen nästa! :) Har ju inte varit där annu, men dom som har, eller de flesta säger att det är mer för yngre barn vilket jag tycker låter vettigt menmen.

Saknar dig sååå mycket redan nu.. :( <3


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0