Tisdag, 7 Juli- Jobbig dag haha.

hejsan!

Idag så blev det att åka och shoppa, jag köpte nya kläder till helgen, men bara fredagen då. Sen efter de kom jag hem bytte om och åkte bort till Malena. Så medans Malena, Eva och min mamma fixade me en massa så tog jag lille Nanna, hon är tre år och så sjukt söt. Men idag va hon så kinkig, hon slog mig för att hon inte fick godis :o Sen skulle hon bre en macka, och det tog tio minuter, och mitt tålamod är ju de bästa haha, lille nanna banna, :) men sen när vi åkte hem så blev det duschen sen massa jordgubbar, de är fotboll på tv nu så kollar lite smått bara..




Ne men nu ska jag snart sova, gymmet imon  !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0