Tisdag, 6 Juli- Tror jag håller på att bli sjuk :o

hej!

Ida så orkade jag inte gå upp vid åtta utan d blev halv tio ist.. Så blev det frukost sen en sväng i skogen med min gamle vän kameran. Efter de så kom jag hem kollade på gamla avsnitt av desperate houswifes, sen blev det duschen, nu för ca fem min sen så kom jag hem jag har vari och hämtat Linus.. De bästa nu med denna dagen är att mamma och staffan bestämde sig för att sluta tidigare, så nu ska vi inte bort till hans kompisar utan nu ska vi till karlshamn, men är inte så pigg idag så tror jag ska vara hemma och vila, men vet inte.. Vill inte bli sjuk nu! Inte den här veckan,. Fy vad drygt det hade varit.. Men ikv ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag kanske kan träna imon iaf.... Ingen sol idag,. ganska tur faktikskt, hade inte kunnat vara i solen nu ändå så.

Ne men nu ska jag lägga mig på soffan och sova haha, om jag nu inte hänger me de andra, men tror inte de vaaa..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0