Tisdag, 20 Juli- hemma igen!

hejhej, !

Nu så har jag varit på kalaset. Ska städa mitt rum nu, men kommer inte så långt, jag kom på att ja har inga kläder så fick tvätta nu med, sen behöver jag lite nya grejer till helgen med så imon så blir det stan. jag är så grymt trött ida ni skulle bara veta, jag borde gå och träna med ne det blev jordgubbstårta istället.. Ångest nu haha. Men det får bli ikv eller imon, vi får se. Ska a familje möte ikv så.. Det kommer bli intressant, vi ska se vart vi ska på semester och sen hur vi gr i helgen för alla ska på olika håll. Så går allt som jag vill så blir det en helg med Philip, sen en vecka utomlands och sen några dagar i sthlm med Philip. :) Det hade ju inte vait fel ju. Men jag skriver sen hur det blir. ! Ne men jag borde ta tag i städningen nu!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0