Tisdag, 20 Juli- ååh vilken seg dag då!

hejhej!

Den här dagen har gått så läskigt långsamt, och det är inte alls bra,.. Finns inget att göra ju. Jag längtar tills på torsdag, för då kommer min Philip hem, ! Men tror jag kommer träffa Caroline och Stina imon med, det kommer bli kul, om det nu blir så. Jag ska in till stan en sväng på morgonen och fixa lite först så. Sen blir det väl kaanske gymmet med, vi får se. Eller cyklar jag ner på stan så gör jag ju nästan allt på samma gång ju. Jag är smart! :D usch jag tror jag håller på att bli sjuk,. Alla andra här hemma har feber och så, och jag brukar vara trött men det här är läskigt..

Ska ta och sova nu tror jag väl!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0