Tisdag, 13 Juli- Inte lika varmt idag, va skönt ! :)

hejhej!

Idag så är jag sjuukt trött, skulle kunna sova nu faktiskt haha, men jag va uppe vid två inatt för att de va så varmt, så jag öppnade dörren men fick tänga fö min bror sov på soffan, och det hördes kan jag säga, så jag öppnade fönstret och gick och så somnade jag om. Sen väcktes jag av klockan vid åtta så har varit uppe sen dess. Har precis ätit nu, och jag vågar inte å ut för Linus och Neo har vatten krig, :o de tar bara små pauser och då är det heelt okej att öppna dörren haha. Just nu så sitter jag i sängen, ska väl börja klä på mig snart kanske. :)



Kollade i poolen nyss, det är 27 grader, inte alls varmt ju, :o jag kan inte bada idag haha, va varmare igår så, då va jag nääästan i !! Jag borde städa mitt rum med på tal om ingenting, men jag orkar inte, det får vänta tills imon faktiskt. På torsdag kommer några släktingar hit, fullt hus då ja, sen är det ju östersjö i helgen med, Sista lugna dagarna här nu då, ganska skönt ändå, det har varit ganska drygt, finns ju typ inget att göra ju..

Ne men ska ut nu,!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0