Söndag, 4 Juni- Bara ett kort morgon inlägg här nu, innan det blir att gå ut i solen! :)

Hej!

Idag så vaknade jag prick nio, ganska skickligt ändå! Är bara så sjukt trött men va uppe till halv två igår :o Det är inte ofta jag är de kan jag ju säga. Va med Philip hela dagen/kvällen igår, mycket trevligt, kan inte skriva så mycket här för jag vet att han läser, ;) Snäll som jag är. (Måste bara tillägga att det är kanske inte bara finns 28 bitar i ett barnpussel, men de va sent jag va trött !! desto senare de blir desto trögare blir man, känns lite så haha). yes men imon så ska jag snacka av mig för då blir det att träffa Carline och Stina, och så blir det en dag i poolen, så mysigt. jag saknar dom så sjukt mycket.


Idag så blir det solen för mig! är så så trött så om jag ska va ärlig så orkar jag inget annat, men jag klagar inte! Vi får se vad som händer efter de, :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0