Söndag, 18 Juli- Såå trött idag,! :)

hejhej!

Igår så blev det att va social med familjen och släkten ! Det va riktigt mysigt, sen efter det så gick vi och la oss, va ju såå grymt trötta! Idag så vaknade vi vid åtta var det nog, men gick upp kvart i nio ganska tidigt ju, . Och då åkte hellu och barnen hem, så nu är bara kristina, mikko och deras två barn kvar. Nu så sitter jag och väntar på att Philip ska bli klar, han står nog i duschen nu tror jag, sen när han är klar så vet jag ine vad vi ska hitta på, jag är inte så pigg idag så blir väl mys framför tven eller något, jag är så sjukt sugen på pizza eller hamburgare så hoppas på det ikväll med,! Men vi får se vad som händer. :)

Tänkte på det, det va sjuuukt länge sen jag träffade Stina och Caroline nu ju, :o vi skulle på bio i veckan har jag för mig, men jag åker ju förhoppningsvis på Tisdag elle ngt så.. Borta i två veckor, om det nu blir det, hoppas inte på det haha. Sen efter de vill jag åka med Philip till sthlm, det skulle vara kul, då efter resan kommer vi ju inte ha träffats på jäätte länge :( Så hade varit kul att ta fyra, fem dagar i sthlm då. Sen är är det ju inte långt tid till skolan börjar igen..

Men ne ska se vad foket gör här hemma !

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0