Söndag, 11 Juli- dubbel inlägg, ojojoj ! ganska förvirrande haha, :)

hejsan!

Nu så ligger jag i sängen igen haha, trött som alltid. Men ska snart upp för det är inte långt kvar nu tills fotbollen börjar. Spanien kommer ju vinna, hoppas bara på en bra match. De senaste jag har sett har varit så dryga.. Imon så vet ja inte riktigt vad jag ska göra ännu, men hoppas på sol iaf så jag kan sola. Sen ska jag väl till gymmet, om jag hinner bli av med den träningsvärk jag redan har.. Men då ska jag försöka vara på plats redan vid åtta. Så det inte är så mycket folk, men det jobbigaste är att det blir så varmt där nu på sommaren med. Finns inget att göra nu innan fotbollen ju! De andra i familjen sitter och kollar på wallander, jag menar hur kul är de då,. har man sett en av dom så har man ju i stort sätt, sett allt ju,.

haha har lyssnar på kissies låt, ni vet hon, bloggerskan. det va ju intressant.. Asså den va ju inte bra, kanske bra när man ska tagga till ngt men aah..

http://www.youtube.com/watch?v=cFaPEZpjR_Y om ni också vill se !, :)

De här monstret på bild, han heter Alf och han har förstört mina mjukis byxor.. Han spillde, jag hade ett glas framför mig och så sprang han rätt på de så de vällte över mig.. trött man blir.. Men han är fortfarande min bebis, likheten är ju sååå stor, titta va fin han är ! hahah !





Ne nu ska jag se va som händer, tror wallander är slut nu!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0