Söndag, 11 Juli- Oj från en sak till en annan, :o

Hejsan!

jag loggade in på msn och då kommer ju alltid den är nyhets saken upp, det står today på den, men iaf där så stog det om hajar i svenskt vatten. Vi alla vet ju att de finns, men asså har ni sett bilderna, den är inte liten!! jag läste såklart vad det stog om den då, ska bara berätta de viktigaste nu haha,

så här stog det :

I Sverige har mer än tio hajarter setts och flera av den är riktigt stora, med andra ord längre än fem meter. En av dem är brugden som ses ganska ofta utanför Västkusten. Så håll extra utkik i sommar, det kan vara en brugd som simmar förbi. Sedan har vi blåhaj och håkäring i våra vatten och de har däremot tänder som kan bita, men det är en helt annan berättelse.

Nej, det är en haj, och inte vilken som helst, det är världens näst största fisk, en brugd. !!



Va är detta igentligen, tror ni jag kommer vara i vattnet eller, kanske inte så stor chans att man träffarpå en men att bara veta att det finns är ju illa nog.. Ni skulle bara veta, jag hatar allt under vatten och de som flyger och allt med mer än fyra ben haha. Inte lätt förstår ni!

ne men iaf, :) Idag så sov jag ända till tio, så jääkla skönt jag behövde verkligen de! Sen blev det frukost, kaffe och soffan en stund. Efter de så blev det solen. Nu så har jag precis duschat och skriver lite här. Är så hungrig men orkar inte laga mat, så ääh..

Tänkte lite nu när jag va i solen, på detta som står här nedanför...

Ååååh vad jag har mycket att berätta men jag vet inte hur och till vem, finns saker som jag skulle vilja berätta men inte kan pga att det skulle låta så fel, finns inget bra sätt att berätta det på. Men det va ju ett tag sen nu, men fortfarande något som jag tycker är jobbigt...

En sak till jag inte förstår... Det finns en person som jag tyckte om något sjukt mycket innan, men de ändrades pga saker ingen igentligen vet utom jag, men ändå kan de sitta och säga saker om honom som inte är okej. jag är så trött på det! Ni vet inte vad som hände så säg inget då. Inte ens mina närmsta vänner vet allt, bara en liten del av allt, men de vet mest, helt klart. Men snälla, ni som kanske förstår detta sista som jag skrivit, tänk er för lite..

Ne nu blev jag lite sur, ska sluta skriva nu.. Men använder bloggen till att skriva av mig om va jag gör, mina tankar och sånt, kanske inte alltid är helt okej men det är ju inget måste att läsa då ju,. ?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0