Onsdag, 7 Juli-

hejhej!

Idag så vaknade jag åtta, och gick upp typ direkt, trodde inte jag skulle klara det för jag va uppe till halv ett, inte bra.. Men iaf, idag så blev det gymmet, efter de så somnade jag på soffan, eller aah jag duschade först och åt lunch. Jag skulle precis börja fixa naglarna, men kunde inte bestämma mig hur så jag somnade,. haha skickligt jag vet! Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag borde städa igen men orkar inte, . igår berättade jag ju på mitt morgon inlägg att jag inte mådde så bra, men de blev ju bättre men tog en runda med kameran i skogen för att ibland kan man behöva de, jag tror de gjorde saken bättre faktiskt, behövde tänka lite. Men tänkte visa lite utav bilderna nu aif!

Linus var med mig förresten! hans hand :)









Okej, vi fotade väl inte allt för mycket haha, men kul va det iaf! :) Linus är alltid roligt sällskap, för han är så kreativ haha, men dom läger jag inte ut, tror han hade blvit sur på mig då.. det är typ porträtt bilder och så. Men de skulle vara kul att visa bilderna på honom för han är ju så grymt söt. Lille Linus.

Men ne nu ska jag se va det finns att göra, jag börjar bli lite smått uttråkad!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0