Onsdag, 28 Juli- Bara typ fyra dagar kvar, !!!

hejhej, !

Nu så är det äntligen morgon, idag så ska vi in till stockholm och shoppa, så jäkla najs. Där finns det ju ganska mycket mer kläder än i rby och kna, ska titta på kläder till både mig och älskling. Igår så åkte ju mamma och staffan iväg och bodde på hotell och så, det tyckte Linus va lite jobbigt så jag va uppe med han ganska länge igår, så är så jääkla trött, men ändå taggad till hundra! Hungrig som bara den är jag, men vill inte äta själv och alla andra sover ju :o Ska ta och duscha snart först då istället. Igår på kvällen blev det pizza, dom va inge vidare asså, men åt halva. Dom va så sjukt stora.. Imon så blir det båten ju, de kommer väl bli kul tror jag, hoppas jag haha. Sol idag iaf. Det är skönt iaf. På tal om ingenting! :)

Igår så hade Linus och jag ett samtal innan vi båda somnade. Han sa att han inte kunde sova för han saknade mamma och han visste inte va han skulle tänka på. Mitt svar, Jo linus men jag brukar tänka på tiden som kommer att komma, tänk inte tillbaka på vad som hänt. Tänk på att du ska på båten snart och vad vill du göra där? du fyller ju år snart. ! en timme senare.. Linus; hanna??? Jag; jaa???? Linus; jag ska va med mamma och pappa mest på båten.. Jag; okej va tänker du på nu då? Linus; hur mycket presenter jag kommer få när vi är framme.

hahahah Gullunge eller vad ! :D det va alltså presenterna som va viktiga, ;) ååh va jag älskar den pojken asså. Jag somnade i hans säng. Och har inte sovit så här länge som vi kom hit. Jag tycker verkligen inte om att sova själv. Usch för de!

Nu är det bara denna dagen, torsdag, fredag och sen halva lördagen innan jag kommer hem, för vi mååste åka på morgonen annars vet jag inte vad jag gör. Så jag får träffa Min Philip på kvällen. Läskigt att man kan sakna någon så mycket ju :(



Fukost nu och sen duschen då ja. eller ska nog börja med kaffe sen väcka någon så jag har sällskap :) får väl sätta mig och läsa lite bloggar nu så ja, men stina skriver aldrig, och carolines är läst nu, jag hittade Josefins blogg, den va bra med. Sen orkar jag nog läsa de vanliga bloggarna nu med, har ju inget annat för mig..

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0