Onsdag, 14 Juli- Varmt idag!

hejhej!

Nu så har jag precis städat mitt gamla rum, ätit och duschat så ääntligen fick jag gå tillbaka till sängen haha, visst låter det som en kanon morgon!! Men äh det va inte så farligt. hör Linus och Neo leka krig nu haha, vad söta dom är ! Jag har aldrig riktigt fattat det där, det är ju ganska hemskt igentligen,. menmen dom är barn. Ute idag är det såå varmt, hoppas på att det blir lite svalare på eftermiddagen. Är lite trött på denna värmen nu. Man orkar ju inte göra någonting ju! Tänkte på de.. vilken skillnad det är från när det va skola, då cyklade jag 1,5 mil varje dag alltså till och hem från skolan, sen kunde jag sticka hem och byta om sticka ner till gymmet, och sen hem plugga och efter de så hade jag ju fotbollen med, ?! Hur orkade man?? Hur kommer jag orka det sen när skola börjar igen? Det är ju helt sjukt ..
Nu blir det att kä på sig för snart kommer philip. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0