Måndag, 5 Juli- En dag med Caroline och Stina idag, :)

hejsan!

Vilken morgon, jag vaknade vid åtta, men som tur väl va hade jag ställt klockan för idag kom väcknings smset när jag va klar på gymmet, ;) Men iaf, sen så blev de upp ta på sig träningskläder, äpple och tv ! sen tänkte jag skippa gymmet, men hade ju redan bytt om, ! Visste att de skulle bli så drf jag bytte om när jag vaknade. . Sen när jag kom dit så sprang jag i 20 min bara idag, sen tränade jag benen lite.. Trååkigt! men nu har jag duschat och bytt om för snart ska jag träffa Caroline och Stina, vi ska först köpa lite godis och sånt haha, sen blir det poolen, så mysigt! Men nu innan så ska jag lägga mig på soffan och sova en timme eller något haha, illa jag vet..

Linne och shorts, ååååh vad jag älskar sommaren! :D



Ska ha kameran med mig så blir nog bilder sen ikv,! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0