Måndag, 5 Juli- hejsaan!

hejsan!

Nu så sitter jag i sängen och skriver lite, börjar bli lite små trött, men ska nog snart sova så. Idag så blev det poolen med Stina och caroline, sen gick vi och åt. Mycket trevligt. Blev en massa skitsnack ojojoj, vi hann snacka om ganska mycket haha, alltid lika intressant. Vad finns de mer att berätta om denna dagen,. jag kan ju inte säga va vi snackade om, lite hemligt kanske, men bara lite. I helgen blir det tosia, kan bli kul ju, jag blir hemma på fredag tydligen, de kommer nog bli kul. Kommer folk hit och så då så. :) Sen lörda blir det att åka in med Stina och Caroline, sen söndage är det ju barn dagen så antingen så sover jag eller så är jag där me Linus,. Vi får se hur lördagen blir först.. :)



Gamla bilder men såg så tomt ut utan så.. Skulle bara lägga ut den ena ängeln för den passar nu, tror jag tänker för mycket,. inte att jag är en ängel då haha, (a) sen nästa tyckte jag passade för nyfikenheten, men ska nog inte berätta mer om de haha. Aah men bilderna passade bra, :)

men ne nu ska jag se va som händer på fb, inget som vanligt antar jag..

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0