Måndag, 19 Juli- Mys dag!

hejhej!

Idag så blev det massa mys med Philip. Det blev först ett låångt samtal i gräset, viket va riktigt skönt. Jag kan verkligen säga precis vad jag vill, det tycker jag om så sjukt mkt. Sen blev det massa godis i sängen, och så fick jag sån sockerkick så mitt humör blev väldigt normalt haha. Att man bara kan va sån som man är, alltså grymt fjollig haha, efter så kort tid är så underbart. Sjukt att man kan tycka om någon så mycket på så kort tid. och nu får jag inte träffa honom på två dagar,. Lite jobbigt, för vi har varit nu de senaste dagarna så, blev lite tomt nu när han åkte och sängen känns så grymt stor :( Men på Torsdag ses vi igen, sen blir det en helg med min Philip igen. Östersjö med ja, då ska jag träffa hans kompisar. Vilket kommer bli riktigt intressant, då ska jag försöka vara normal haha, för hans skull ;)

Imon så blir det att gå och äta glass med Caroline och Stina, jaghar ju inte träffat dom på ett tag nu,. Inte bra! Så ska blir kul att se vad dom har hittat på den senaste tiden.


ne nu ska jag va social med familj och släkt, för imon åker dom.!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0