Måndag, 12 Juli- Shiiit va varmr det är !!

hejsan!

Kort inlägg här nu då ja :)


Idag så va jag på gymmet redan vid åtta, skickligt! :) sen efter de så blev det duschen sen stan, fixade saker till mina naglar, så de är fixade och klara nu. Skönt. Fransk manikyr, ni alla vet nog hur det ser ut. Men Sennär jag kom hem så blev det att gå ut i solen direkt. Solade se duschen, smink fixa håret och klä på mig haha, och nu ska vi ut och äta. jag är sviiiiin hungrig!

Usch va varmt det är, kvavt med, ! Så grymt jobbigt ! Men jag ska inte klaga !haha, :)

Imon så ska jag träna men lite senare, typ vid tio eller ngt, för jag måste sova lite känner jag, sen kommer philip, :) Sen vet jag inte mer om morgondagen så.

Ne men nu väntar alla på mig så ska dra !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0