Måndag, 12 Juli- Nu är man hemma igen!

hejsan!

Nu så har jag varit ute och ätit på Blekan med familjen, mycket trevligt. Men va inte på humör för att gå någonstans ikv så var nog inte så trevligt sällskap kanske. Är lite små sur men har mina anledningar och jag kan säga att dom är jääävligt bra. Men iaf, ikväll så blir det nog att gå och lägga sig tidigt, är så sjukt trött. Men ska ta en kopp te nu, :) jag har äntligen lärt mig att dricka te, det är kul. Eller njaa fel ord kanske men ni fattar haha. Idag så glömde jag mitt morgon kaffe, men ja klarade mig utan de, stoora förändringar här ju!! :D Okej kanske inte allt för stora haha, men aja. Bra är det iaf! De sndra i familjen ska kolla på film ikv vi får väl se om jag gör dom sällskap eller inte. Kenny sticker nu med så blir bara mamma, staffan och Linus hemma så.

Igår!!! Det åskade ju igår, jag va livrädd, ååh vad jag hatar de! Hela mitt rum lystet upp ju, jag kunde inte sova förens det va över, sen skulle man upp vid sju dagen efter! Pigg som bara den idag, :D .....



nothing is easy right now, but you're the only one that still manages to make me smile.

men ne ska se va som händer på fb, sen blir det sängen!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0