Lördag, 31 Juli- Idag så åker vi hem!

hejhej!

Idag så ska vi åka hem, det blir att duscha snart sen äta, sen så ska vi bara städa llite sen åker vi. Och Linus ska åka cross med men det gör han när vi städar isåfall. Sen ska jag mysa med Philip heela kvällen, vi har inte träffats på en vecka, eller aah 6 dagar blir det,. Inte bra.. Nu är jag helt klar för att åka, har laddat mobilen, ipoden, och har packat om så alla kläder fick plats i väskan. Underbart! Fast skorna fick inte plats men ääh.. Har philips ipod med mig, så jag har haft musik, så jäkla härligt. Slapp man sitta och lyssna på familjen heela vägen hit haha, är ju ändå fem timmar i bil!! :)

Båten, vi åkte ju på kryssning på torsdagen, det va ganska kul. Vi va på ett danställe först, de va lite segt och sen blev de diskoteket, asså ni skulle sett folket där xD Sen på morgonen dagen efter så gick mamma och jag upp tidigt och satte oss i cafe och drack latte, de va mysigt. Efter de så vaknade alla andra med. Så det blev de duschen. mat och så. Asså det hände inte allt för mycket haha, :) Jag har massa bilder men lägger ut dom imon ist. För kameran ligger i stugan, och jag är i huset nu.

ne nu blir det duschen, kaffe, frukost, städa sen bilen!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0